تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردها در ویرانه‌های «خلافت داعش» چه می‌جویند؟/ پشت پرده خبرسازی‌های سعودی علیه ایران /خود زنی های عجیب برای دریافت دیه!

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده میکنید.

در این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

 خداوند عید فطر چه جایزه‌ای به مؤمنان می‌دهد؟
امام باقر(ع) فرمودند: عید که می‌شود، منادی ندا می‌دهد: ای کسانی که روزه گرفتید، ‌ای مؤمنین، از خدا جایزه بگیرید»؛ اما جایزه خداوند چیست؟

کردها در ویرانه‌های «خلافت داعش» چه می‌جویند؟
نیروهای مختلفی که با داعش می جنگند معتقدند می توانند از نابودی داعش به عنوان فرصتی برای کسب دستاوردهایی سود ببرند. از میان این گروهها، کردها به دنبال فرصتی برای کسب استقلال هستند.

احکام نماز عید فطر بر اساس فتوای امام(ره) و استفتائات رهبر انقلاب
احکام نماز عید سعید فطر بر اساس فتوای امام خمینی(ره) و استفتائات مقام معظم رهبری منتشر می‌شود.

پشت پرده خبرسازی‌های سعودی علیه ایران / «بن سلمان» رویاهایش را از جنگ با ایران به بازی رسانه‌ای، تقلیل داد!
سعودی‌ها که این روزها، بحران معضلات کودتای نرم خانواده ملک سلمان علیه سایر اعضای پادشاهی خود را از سر می‌گذرانند و در سیاست‌ها و ماجراجویی‌های منطقه‌ای‌شان، بویژه در یمن و سوریه، شکست‌های مستقیم و غیرمستقیم مفتضحانه‌ای را متحمل شده‌اند، برای فرافکنی به اقدامات ایذایی و خودزنی برای اتهام افکنی روی آورده‌اند.

خود زنی های عجیب برای دریافت دیه!
مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: سال ۹۵حدود هزارو۱۱نفر برای دریافت دیه اقدام به خود زنی، تصادف ساختگی وحتی اره کردن استخوان ترقوه خود کرده اند که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۴درصد افزایش داشته است.

زنان پوکی استخوان را جدی بگیرند + نشانه ها و راه های مقابله
پوکی استخوان یا استئوپروز از دیرباز وجود داشته، ولی زیاد مورد توجه قرار نمی‌گرفت به دلیل این‌که علائم خاصی به غیر از شکستگی استخوان در موارد پیشرفته از خود نشان نمی‌دهد.

بچه‌دار شدن و چشم و هم‌چشمی‌های لوکس!
شاید بتوان یکی از مهم‌ترین علل عدم گرایش دهک‌های بالای جامعه به باروری بیشتر را افزایش تجملات دانست. خانواده‌هایی که می‌خواهند فرزندانشان در بهترین امکانات بزرگ شوند، ترجیح می‌دهند فرزندان کمتری داشته باشند تا بتوانند آنها را از بهترین امکانات برخوردار کنند.

چه ورزش‌هایی کالری‌سوزی بالایی دارند
هدف بسیاری افراد از ورزش کردن سوزاندن چربی‌های بدن و کاهش وزن است. این سوال برای این افراد پیش می‌آید که چه ورزشی انجام دهند تا زودتر به نتیجه مطلوب برسند یا میزان ورزش کردن آن‌ها باید چقدر باشد.

بهترین مواد غذایی برای قبل و بعد از ورزش
با وجود اینکه هر شخصی نیازی متفاوت دارد و شدت ورزش های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است، متخصصان بر این عقیده هستند که برای سوخت رسانی به بدن قبل و بعد از ورزش فرمولی ساده وجود دارد.

کاغذ دیواری ها پرورش دهنده سموم هستند!
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ممکن است کاغذ دیواری در بروز «سندروم ساختمان بیمار» نقش داشته باشد.

 ماجرای اقامه نماز با چاشنی توپ ۱۰۵ میلیمتری
یکی از رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان ماجرای خواندن نماز در زیر گلوله باران توپ ۱۰۵ میلیمتری در عملیات والفجر ۱۰ را بیان می‌کند.

نجات زن تونسی که ۲۸ سال در اصطبل زندانی بود
در تونس زنی که ۲۸ سال توسط خانواده‌اش در یک اصطبل زندانی شده بود به بیمارستان منتقل شده و اکنون انعکاس این ماجرا در رسانه‌های تونس سروصدا به پا کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردها در ویرانه‌های «خلافت داعش» چه می‌جویند؟/ پشت پرده خبرسازی‌های سعودی علیه ایران /خود زنی های عجیب برای دریافت دیه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..