تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعلا برای ساخت فیلم کمدی روحیه ندارم

کارگردان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحیه و علاقه‌مندی برای ساخت فیلم کمدی ندارمحمیدرضا قربانی کارگردان سینما با اشاره به جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: در حال آماده کردن سیناپس فیلمنامه ای اجتماعی هستم که پس از آن در اختیار نویسنده برای نگارش فیلمنامه قرار خواهم داد. کارگردانی این اثر برعهده خودم خواهد بود.

وی درباره شروع فیلمبرداری جدیدترین فیلم خود بیان کرد: در درجه اول دست‌یابی به فیلمنامه‌ای قوی و با کیفیت مهم خواهد بود و پس از آن به دیگر مقوله‌ها فکر خواهیم کرد.

این کارگردان در خصوص جدیدترین حضور بین‌المللی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» اظهار داشت: این فیلم تاکنون در کشورهای ایتالیا، هند، برزیل، آلمان نمایش داده شد و بنياد سینمایی فارابی در حال رایزنی و تلاش برای حضور در دیگر جشنواره‌های خارجی است.

قربانی درباره تمایلش به ساخت فیلم‌های کمدی تصریح کرد: هر فیلمسازی تمایل دارد با ارائه اثرش دیده شود و مورد استقبال مردم به عنوان مخاطبان اصلی قرار بگیرد. اتفاقی که این روزها برای فیلم‌های کمدی خوب و قابل احترامی چون «اکسیدان»، «خوب،بد، جلف» و ... افتاده است. اما در کل ساخت چنین فیلم‌هایی بستگی به روحیه و علاقه‌مندی کارگردان دارد. فعلا این دو مقوله را در خودم نمی‌یینم که سراغ کارگردانی فیلم‌های طنز بروم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که فعلا ساخت فیلم کمدی را در دستور کار ندارم اما امکان دارد لحظات کمدی را در فیلمم لحاظ کنم. نمونه‌ این حرکت را می‌توان در فیلم «برادرم خسرو» دید؛ چون علی‌رغم اینکه مخاطب را به فکر فرو می‌برد، لحظات طنز کوچکی در فیلم می‌بینم که تماشاچی درک کرده و با آن ارتباط برقرار می‌کند.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعلا برای ساخت فیلم کمدی روحیه ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..