تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جديدترين حضور جهانى «جاودانگی» در جشنواره ايتاليا

جديدترين حضور جهانى «جاودانگی» در جشنواره ايتاليابه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلم سینمایی «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی كه اخيرا به جشنواره مونيخ آلمان راه پيدا كرده بود، در جديدترين حضور بين المللى اش در بخش مسابقه جشنواره ايسچيا ايتاليا با هشت فيلم ديگر به رقابت خواهد پرداخت.

پلان-سكانس ١٤٥ دقيقه اى «جاودانگی» تاكنون در جشنواره‌های «رم» ایتالیا، «تک پلان» کرواسی، «هانوی» ویتنام، «جوگجا» اندونزی و «ترانسیلوانیا» رومانی به نمايش درآمده است. تمام اتفاقات اولین فیلم بلند مهدی فرد قادری در شبی بارانی در قطار رُخ می‌دهد و در ادامه فیلم های کوتاه پلان-سکانس این کارگردان از جمله «تناوب» ، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» ساخته شده است. فيلم هاى فرد قادرى تاكنون در بيش از شصت جشنواره بين المللى به نمايش درآمده و موفق به دريافت بيش از بيست جايزه شده اند.

عرضه و پخش بين‌المللى «جاودانگى» به عهده محمد اطبايى -مستقل هاى ايرانى- است.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جديدترين حضور جهانى «جاودانگی» در جشنواره ايتاليا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..