تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام بتا همراه با ویژگی های جدید و کاربردی آپدیت شد

نسخه بتا تلگرام لحظاتی پیش آپدیت مهمی دریافت کرد که ویژگی های کاربردی و جدیدی را در آن شاهد هستیم.

تلگرام بتا لحظاتی پیش آپدیت شد و امکانات کاربردی بسیاری به آن اضافه شد که در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم داشت.

مدیریت بر وظایف ادمین های کانال

در این بروزرسانی ادمین اصلی یک کانال (سازنده) می تواند روی اختیارات دیگر ادمین ها کنترل داشته باشد و وظایف آن ها را مدیریت کنید. پیش از این تنها سازنده کانال قادر به انجام مواردی همچون تغییر عکس یا اطلاعات کانال، ویرایش یا حذف پست دیگر ادمین ها و ... بود اما از این پس سازنده می تواند مشخص کند که علاوه بر خود، کدامیک از ادمین ها قادر به انجام این امور باشند.

مدیریت بر وظایف ادمین های کانال

علاوه بر امکان مدیریت ادمین ها در کانال، شاهد این ویژگی در ادمین های گروه ها نیز هستیم. از این پس ادمین اصلی یک گروه می تواند مشخص کند که ادمین های دیگر، چه امکاناتی در اختیار داشته باشند. امکان تغییر اطلاعات گروه، حذف پیام دیگر اعضا، قابلیت Pin کردن پیام ها، بلاک کردن اعضا و تنظیم یک ادمین جدید از مواردی هستند که ادمین اصلی گروه می تواند برای دیگر ادمین ها مشخص کند.

امکان استفاده از پراکسی داخلی

تلگرام در این نسخه امکانی مشابه با اپلیکیبشن توییتر را به خود اضافه کرده است که توسط آن می توانید به امکان تنظیم پروکسی داخلی دسترسی داشته باشید. توسط این امکان قادر خواهید بود تا بدون فعال کردن اپلیکیشن های تغییر آی پی، و تنها با وارد کردن یک پروکسی در برنامه، از تلگرام (و شاید تماس صوتی) استفاده کنید. اگرچه این امکان در حال حاضر و به لطف دسترسی آزاد به تلگرام کاربرد چندانی نخواهد داشت اما در هر صورت وجود آن بسیار مفید و کاربری است.

بخش رویدادها

توسط بخش Events که به گروه ها و کانال ها اضافه شده است می توانید به گزارشی از امور انجام شده در 48 ساعت گذشته دسترسی داشته باشدو برای مثال در یک گروه می توانید از مواردی همچون حذف شدن یک پیام، تغییر داده شدن اطلاعات گروه، عضو شدن کاربران و ... به صورت یک گزارش کار مطلع شوید.

امکان انتخاب زبان در آغاز برنامه

از این پس در آغاز برنامه و قبل از وارد شدن به محیط اپلیکیشن، زبان مورد نظر از شما پرسیده خواهد شد.

این مطلب در حال بروزرسانی است....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام بتا همراه با ویژگی های جدید و کاربردی آپدیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..