تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ نسخه صورتی رنگ گلکسی اس 8 پلاس را رونمایی کرد

سامسونگ نسخهی صورتی‌رنگ گلکسی اس ۸ پلاس خود را در کشور تایوان رونمایی کرد؛ اما مشخص نیست که آیا شاهد عرضهی این نسخه در سایر بازارها خواهیم بود یا خیر؟

سامسونگ نسخهی صورتی‌رنگ گلکسی اس ۸ پلاس را در کشور تایوان رونمایی کرد. قیمت نسخهی جدید گلکسی اس ۸ پلاس که تنها تفاوت آن در رنگ جدید است، ۹۲۰ دلار برای کاربران تایوانی تعیین شده است. این گوشی برای مدت محدودی در فروشگاه آنلاین این کمپانی برای فروش قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که اشاره کردیم، این نسخه تنها از نظر ظاهری جدید است و سایر مشخصات فنی آن همچون نسخهی اورجینال این گوشی خواهد بود. از جملهی مشخصات فنی گلکسی اس ۸ پلاس باید به نمایشگر ۶.۲ اینچی با لبههای خمیده، تراشهی اکسینوس ۸۸۹۵، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو به همراه باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی اس ۸ نیز با بهرهگیری از این رنگ راهی بازار خواهد شد یا خیر؟ یکی از ابهامات در مورد این نسخه، احتمال عرضهی آن در بازاری غیر از کشور تایوان است که باید دید آیا این موضوع رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر؟ به‌طور حتم سامسونگ در نظر دارد با نسخهی صورتی‌رنگ گلکسی اس ۸ پلاس، بانوان را هدف قرار دهد و نظر این قشر از کاربران گوشیهای هوشمند را به خود جلب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ نسخه صورتی رنگ گلکسی اس 8 پلاس را رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..