تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط جامعه روی تولید فیلم‌ها اثر می‌گذارد

شرایط جامعه روی تولید فیلم‌ها اثر می‌گذاردحسن آقاکریمی تهیه‌کننده سینما در خصوص روند رو به رشد تولید فیلم‌های کمدی و عواقب آن به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمی‌توان به این کار خرده گرفت؛ چون امری طبیعی است. چنانچه در طول سال‌ها، یک ژانر و یا موضوع مورد نیاز جامعه سینمایی و مردم، تولید خواهد شد.

وی افزود: شرایط امروز جامعه استقبال از فیلم‌های کمدی را تشدید کرده تا مردم و مخاطبان برای رفع و فراموشی سرخوردگی و افسردگی خود، ساعتی را با خانواده در سینماها بگذرانند.

وی ادامه داد: از سویی باید توجه داشت، تولید و فروش فیلم‌های خوب کمدی ضرری به تولید و فروش فیلم‌های اجتماعی وارد نخواهد کرد. چنانچه فیلم‌های اجتماعی فراوانی مانند «ابد و یک روز» در گیشه و جذب مخاطب موفق بودند.

آقاکریمی خاطرنشان کرد: فقط امیدوارم تولید فیلم‌های سینمایی در هر ژانری مانند افراط‌گرایی برخی، سینماگران را از آن طرف بام نیندازد.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط جامعه روی تولید فیلم‌ها اثر می‌گذارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..