تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برش میوه با استفاده از شمشیر مرگ‌بار سامورایی‌ها +فیلم

برش میوه با استفاده از شمشیر مرگ‌بار سامورایی‌ها +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژاپن از جمله کشورهای با قدمت در جهان به شمار می‌رود. این کشور به دلیل شجاعت مبارزان خود در جنگ‌ها پیروزی‌های زیادی به دست آورده است.

اما ابزار مشهور ژاپنی‌ها در جنگ شمشیر آنها بود. ژااپینی‌های مبارز در میان مردم جهان به سامورایی معروف هستند و هر سامورایی شمشیری مخصوص به خود دارد. نام شمشیر معروف سامورایی‌ها که از آن در جنگ‌ها استفاده می‌کردند کاتانا است.

در ویدئو زیر برش میره را با استفاده ازشمشیر کاتانا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برش میوه با استفاده از شمشیر مرگ‌بار سامورایی‌ها +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..