تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه انهدام ترویستی که با دوشکا در حال تیراندازی بود +فیلم

لحظه انهدام ترویستی که با دوشکا در حال تیراندازی بود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروريست های النصره که در قتل‌عام کمتر از هم‌کیشان خود در داعش عمل نمی‌کنند. این گروه به عنوان شاخه اصلی تروریست‌های القاعده در سوریه فعالیت می‌کند. این گروه تروریستی با گسترش جنگ داخلی عیله نظام قانونی بشار اسد سعی در براندازی رئیس جمهور مردمی سوریه دارند اما خوشبختانه با پیش‌رفت روزافزون رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد اعضای النصره خود را در پایان راه می‌بینند.

در فیلم زیر لحظه خاموش شدن آتش دوشکای تروریست‌های النصره توسط موشک کنکورس رزمندگان حزب الله در ريف را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه انهدام ترویستی که با دوشکا در حال تیراندازی بود +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..