تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن در ليست مجوز دار ها

با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نام بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن در فهرست بانک های مجاز قرار گرفت.

به گزارش شمانيوز، بانک مرکزی در تازه ترین اقدام خود نام بانک مهر اقتصاد را در فهرست بانک های مجاز تجاری غیر دولتی قرار داد و اعلام کرد این بانک متقاضی دریافت مجوز از بانک مرکزی است.

بانک مهر اقتصاد سال ها در تلاش برای کسب مجوز از بانک مرکزی بود و تمامی شروط این بانک برای اخذ مجوز  از جمله افزایش سرمایه را محقق کرد و تنها شرط محقق نشده واگذاری سهام در بازار سرمایه است که طبق اعلام مسئولان این بانک علت تأخیر در اجرایی شدنش شرایط چند سال اخیر بازار سرمایه است.

بر اساس این گزارش، بانک مهر اقتصاد پس از قرار گرفتن در لیست بانک های مجاز، اعلام کرد: این بانک با بهره مندی از سرویس های خدمات بانکی فعالیت های خود را با وسعت و قوت بیشتری ادامه خواهد داد و بیش از گذشته در خدمت هموطنان گرامی خواهد بود.

گفتنی است، بانک مرکزی نام موسسه اعتباری ثامن را نیز در فهرست بانک های مجاز و با عنوان متقاضی دریافت مجوز قرار داده است.

این اقدام بانک مرکزی بعد از حواشی هفته اخیر نظام بانکی برای موسسات کوثر، ثامن و مهر اقتصاد و به منظور آرام کردن فضای سپرده گذاران بانکی انجام شده است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک مهر اقتصاد و موسسه ثامن در ليست مجوز دار ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..