تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیا به رایانه هایی که به اینترنت وصل نیستند نیز نفوذ می کند

این پایگاه در اسناد محرمانه ای که در 22 ژوئن (1 تیر) منتشر کرده است به این مساله اشاره دارد که در حال حاضر هکرهایی که از آخرین فناوری ها و تجهیزات لازم بهره می برند دیگر از طریق دیوارهای آتش، و نرم افزارهای ویروس کش متوقف نخواهند شد.

بر اساس 11 سندی که ویکیلیکس ارائه کرده است، سازمان سیا از نرم افزاری به نام کانگروی خشن بهره می برد که می تواند به رایانه هایی که حتی به اینترنت وصل نیستند نفوذ کند.

این عملیات شامل آلوده کردن یک رایانه است که از آن به عنوان «میزبان اولیه»‌ یاد می‌شود که بدافزاری روی آن نصب می‌شود. سپس هرگاه شخصی از یک فلش یو‌اس‌بی استفاده کند، این فلش به حامل بدافزار تبدیل می‌شود که می‌تواند این بدافزار را به هر دستگاه دیگری که از آن استفاده کند نیز منتقل کند.

نهایتا، زمانی که سازمان سیا کنترل تعدادی از دستگاه‌ها را به‌دست آورد، یک «شبکه مخفی» ایجاد می‌کند که امکان تبادل داده‌های بیشتری را فراهم می‌کند.
کانگروی خشن شبیه ویروس استاکس نت است که توسط اسرائیل و آمریکا برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران طراحی شده بود.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیا به رایانه هایی که به اینترنت وصل نیستند نیز نفوذ می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..