تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالاً گلکسی نوت 9 سامسونگ از چیپست اگزینوس با معماری 7 نانومتری برخوردار خواهد شد

احتمالاً گلکسی نوت 9 سامسونگ از چیپست اگزینوس با معماری 7 نانومتری برخوردار خواهد شد

در حالی که اکنون بیشتر خبرهای مربوط به سامسونگ به پیش بینی مشخصات فنی گلکسی نوت 8 این شرکت اختصاص دارند، در تازه ترین شایعات آمده که گلکسی نوت 9 به چیپست اگزینوس با معماری 7 نانومتری مجهز خواهد شد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اگر این شایعه که توسط یکی از کارکنان سامسونگ گفته شده، به حقیقت بپیوندد، بدین معنا خواهد بود که گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس این شرکت کره ای معماری چیپست متفاوتی خواهد داشت.

این در حالیست که سامسونگ در سال های گذشته همواره چیپست گلکسی های سری اس و گلکسی نوت های خودش را که در یک سال معرفی می شدند، یکسان در نظر می گرفت. اما گفته می شود که این شرکت قصد دارد سیاست قبلی در توسعه محصولاتش را در سال 2018 میلادی تغییر دهد. در واقع گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به چیپست اگزینوس 9810 با معماری 10 نانومتری مجهز خواهند شد و گلکسی نوت 9 سامسونگ طراحی 7 یا 8 نانومتری را در چیپست خود خواهد داشت.

بر اساس گفته های همین منبع، نام "اگزینوس 9810" هنوز تایید شده نیست و در بهار سال 2018 که ساخت و تولید این چیپست نهایی می شود می توان از اسم آن هم باخبر شد.

در خصوص چیپست موجود در گلکسی نوتی که امسال طرفداران سامسونگ را با خود همراه خواهد کرد پیش تر خبری در تک شات خواندیم که در آن اشاره به اسنپدراگون 836 شده بود.

احتمالاً تا پایان سال میلادی جاری می توانیم اخبار بیشتری در خصوص تغییرات سخت افزاری محصولات سامسونگ به دست آوریم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالاً گلکسی نوت 9 سامسونگ از چیپست اگزینوس با معماری 7 نانومتری برخوردار خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..