تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش ورزشکاران شاخص ایرانی در لندن/منصور بهرامی حمید سوریان و البته مهدی مهدوی‌کیا

همایش ورزشکاران شاخص ایرانی در لندن/منصور بهرامی حمید سوریان و البته مهدی مهدوی‌کیا

ورزش > دیگر ورزشها - امروز همایشی در لندن در خصوص ورزش ایران برگزار شد که در نوع خود بسیار جالب و مبتکرانه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سفیر ایران در انگلیس در صفحه رسمی خودش در اینستاگرام نوشت:در اين جلسه قهرمانان ملی و ورزشكاران ايرانی در كنار كارشناسان علمی و محققين، ابعاد مختلف فرهنگی، تاريخی و تمدنی ورزش ايران را مورد بررسی قرار دادند.
*از ميان قهرمانان ايران، حميد سوريان قهرمان و دارنده مدالهای المپیک و جهانی كشتی فرنگی، مهدی مهدوی‌كيا افتخار فوتبال ملی ايران، منصور بهرامی قهرمان پيش‌كسوتان تنيس جهان كه اخيرا در مسابقه رولان گاروس فرانسه به اين عنوان دست يافت و برخی ديگر از *ورزشكاران ايران در رشته‌های متنوع در اين جلسه حضور داشتند كه تجربيات خود را با شركت كنندگان در ميان گذاشتند. 
در اين نشست گروه ورزشی باستانی نيز برنامه ورزش زورخانه‌ای را بطور زنده برگزار كرد كه بعنوان ورزشی كه ترکیبی از قدرت، اخلاق و جوانمردی ميباشد، بسيار مورد استقبال قرار گرفت.
* بنده نيز در اين نشست با توجه به جوان بودن جمعيت ايران و استعداد ذاتی مردم ايران در رشد و وتوسعه ورزش، بر تعهد رئيس جمهور و دولت ايران بر فراهم نمودن امكانات بيشتر و بهتر براي توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای تاكيد نمودم. 

به اميد روزهای بهتر برای ورزش ايران

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش ورزشکاران شاخص ایرانی در لندن/منصور بهرامی حمید سوریان و البته مهدی مهدوی‌کیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..