تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقچه لی دوباره امتیازآورترین بازیکن شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه مسابقات والیبال زیر 21 سال جهان که در جمهوری چک برگزار می شود، تیم ملی کشورمان یکشنبه شب در ادامه پیروزی های غرور انگیز خود و در سومین بازی موفق شد در دیداری هیجان انگیز آرژانتین را با نتیجه 3-2 و با امتیاز های 25-21، 25-20، 23-25، 18-25، 15-12  شکست دهد.
در این مسابقه رسول آقچه لی پشت خط زن شایسته تیم ملی کشورمان مانند بازی قبل خوش درخشید و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.


در پایان این مسابقه رسول آقچه لی، با کسب 26 امتیاز ،مانند دیدار با ایتالیا امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. بهترین بازیکن آرژانتین هم مارتینز فرانچی بود که 25 امتیاز کسب کرد.


در تیم ملی کشورمان هم پس از آقچه لی، امیرحسین اسفندیار با کسب 12 امتیاز بیشترین امتیاز را کسب کرد.


گفتنی است، با این نتیجه تیم ملی والیبال جوانان ایران به عنوان صدرنشین گروه سوم رقابت ها به جمع هشت تیم برتر صعود کرد و آرژانتین در این گروه دوم شد.
انتهای پیام/

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور دوم مسابقات با تیم های لهستان، چین و کوبا همگروه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقچه لی دوباره امتیازآورترین بازیکن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..