تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین هیئت علمی - فناوری اتحادیه اروپا به تهران می‌آید

قائم‌ مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل خبر داد که تعدادی از مسئولان علم و فناوری اتحادیه اروپا در تیرماه به تهران می‌آیند.

حسین سالار آملی، قائم‌ مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل، از میزبانی بزرگ‌ترین هیئت علمی - فناوری اتحادیه اروپا شامل ۱۶ نفر از مسئولان علم و فناوری این اتحادیه و نمایندگانی از ۲۱ کشور اروپایی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ تیرماه در تهران خبر داد و گفت:

علاقه‌مندی کشورهای برجسته جهان برای ایجاد تعامل علمی با ایران با توجه به زیرساخت‌های محکم و نظام آموزشی قوی و امنیتی کم‌نظیر در منطقه، روزبه‌روز در حال افزایش است.

ایران ۱۴ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی جهانی تامسون رویترز و ۱۸ دانشگاه در نظام رتبه‌بندی لایدن دارد. همچنین بر اساس اعلام پایگاه استنادی آی‌.اس‌.آی، حدود ۱۲۰۰ مقاله پراستناد ایرانی در میان یک درصد برتر مقالات جهانی هستند. آملی بیان کرده است که این موارد باعث جلب نگاه‌های دانشمندان کشورهای مختلف به‌سوی ایران شده است.

هیئت اتحادیه اروپا در ۲ نشست متفاوت شامل کارگروه مشترک ایران - اتحادیه اروپا و یک کارگاه آموزشی ۲ روزه حضور فعال خواهد داشت. امکان انجام پروژه‌های مشترک و تبادل استاد و دانشجو نیز از برنامه‌هایی است که در ملاقات مورد بحث قرار می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین هیئت علمی - فناوری اتحادیه اروپا به تهران می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..