تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوش مصنوعی اکنون می‌تواند فیلم‌ها را تدوین کند

هوش مصنوعی اکنون می‌تواند فیلم‌ها را تدوین کند

در بسیاری از مواقع ویرایش یک دقیقه ویدیو چندین ساعت زمان می‌برد به همین دلیل محققان دانشگاه استنفورد و شرکت ادوبی یک برنامه هوش مصنوعی ساخته‌اند که می تواند به صورت خودکار فرآیند ویرایش ویدیوها را انجام دهد و کاربر نیز کنترل خلاقانه خود را روی ویدیو حاصل شده اعمال خواهد کرد. با تک شات همراه باشید.

این برنامه ابتدا تمامی محتوای ویدیویی را ساختار بندی می‌کند که اغلب شامل برداشت‌ها و زوایای مختلف دوربین می‌شود. سپس تمامی کلیپ‌ها با فیلمنامه مطابقت داده می‌شوند تا برای هر یک از خطوط دیالوگ فیلمنامه، چندین انتخاب ویدیویی وجود داشته باشد. در مرحله بعدی این برنامه محتوای تمامی کلیپ‌ها را شناسایی می کند.

برنامه می‌تواند با استفاده از فناوری‌های تشخیص چهره، تشخیص احساسات و سایر افکت‌های تصویری محاسباتی تعیین کند که در هر فریم چه چیزی وجود دارد. برای مثال این برنامه می‌تواند تشخیص دهد که تصویر زاویه باز است یا زاویه نزدیک و اینکه کدام کاراکترها در تصویر حضور دارند.

پس از این بررسی‌ها، تدوینگر می تواند با استفاده از راهکارها و تکنیک های مختلف نحوه ویرایش ویدیوها را به برنامه بگوید. برای مثال تدوینگر می‌تواند به برنامه دستور دهد که ویدیو را با یک شات زاویه باز آغاز کند از جامپ کات جلوگیری کرده و در زمان حرف زدن اسپیکر را قابل دیدن نمایش دهد.

این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی ویرایش فیلم‌ها را تسهیل کرده و در عین حال به تدوین گران انسانی نیز امکان می‌دهد سلیقه شخصی خود را در تدوین فیلم‌ها اعمال کنند. این سیستم متناسب با ویدیوهای دارای دیالوگ طراحی شده است


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوش مصنوعی اکنون می‌تواند فیلم‌ها را تدوین کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..