تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خوابطیف رنگ شیک برای دکوراسیون اتاق خواب

قطعا تاثیر رنگ در دکوراسیون خانه بسیار چندان و غیرقابل انکار هست. در این مقاله با کمک یک نرم افزار، رنگ هاي مختلفی را برای دکوراسیون این اتاق خواب امتحان کرده ایم تا در این باره شما را با اطلاعات بیشتری مواجه کنیم. کدامیک را اکثر دوست دارید؟

تاثیر رنگ در دکوراسیون خانه بسیار چندان و غیرقابل انکار هست

به گزاشر تالاب: اتاق خوابی که می‌خواهیم تفاوت رنگ را در آن دیدن کنیم مربوط به خانه اي در کانادا هست. فضای این اتاق به نظر کمی گیج کننده میرسد. زمانی که اتاقی دارید که منظره و ویوی مناسبی دارد و نور کافی و خوبی از پنجره آن به درون فضا می‌رسد، لازم هست که دکوراسیون ساده تری بهرهگیری کنید تا به این ویو و زیبایی کمک کنید.

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق هایی با ویویی زیبا و مناسب را ساده بگیرید

اما برای خود من دیدنی هست که ببینم چقدر تفاوت در انتخاب رنگ اتاق در دکوراسیون آن تاثیر دارد، پس بیایید نگاهی به این مسئله بیاندازیم.

۱- آبی سرد در دکوراسیون اتاق خواب

این رنگ که یادآور نیروی دریایی هست نوعی آرامش به دکوراسیون شما می بخشد که اتاق شما را دلرباتر می‌کند. بهرهگیری از این رنگ بر روی سقف اتاق شما یادآور آسمان خواهد بود و به شما آرامش زیادی خواهد بخشید.

اگر بخواهید برای زیباتر شدن این طیف رنگی در دکوراسیون خود از رنگ سفید نیز بهرهگیری کنید قطعا اتاق خیلی سردی پیدا خواهید کرد؛ بنابراین توصیه ما این هست که این رنگ دکوراسیون را در مناطق گرم و آفتابی بهرهگیری نمایید.

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

این رنگ دکوراسیون را در مناطق گرم و آفتابی بهرهگیری نمایید

۲- اسطوخودوسی دوست داشتنی در دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگی روشن تا متوسط بنفش که می‌تواند به خوبی بر روی استرس شما تاثیر گذاشته و آن را کاهش دهد. اگر به دنبال این هستید که فضای آرامش بخشی را برای دکوراسیون اتاق خواب خود بهرهگیری کنید

حتما حداقل از یک سنبل بنفش رنگ در این فضا بهره بگیرید. باید آن نکته را هم در نظر بگیرید که این رنگ می‌تواند در مواقعی مانند زمانی که هوا ابریست فضای دلگیری را برایتان ایجاد نماید.

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

این رنگ میتواند در مواقعی مانند زمانی که هوا ابریست فضای دلگیری را برایتان ایجاد نماید

۳- نارنجی در دکوراسیون اتاق خواب

اگر ترجیح میدهید که هیجان و سرحالی از خواب بیدار شوید، توصیه میکنیم که از رنگ نارنجی برای سقف خود بهرهگیری نمایید. رنگ نارنجی بر روی سقف و رنگ آبی آسمان در فضای بیرونی اتاق خواب می‌تواند ترکیب مکملی را برای دکوراسیون شما ایجاد کند.

پیشنهادی که برایتان داریم این هست که اگر تصمیم دارید از این رنگ برای اتاق خواب خود بهرهگیری کنید، حتما به دنبال مکملی برای آن بگردید تا شدت گرمای فضای اتاق خوابتان کاهش پیدا کند.

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

بهرهگیری از نارنجی برای سقف باعث سرحالی و هیجان بعد از خواب می‌شود

۴- سبز ملایم در دکوراسیون اتاق خواب

اگر می‌خواهید کمی هیجان و رنگ به دکوراسیون اتاقتان اضافه کنید و نمی‌خواهید رنگ شدیدی مانند نارنجی داشته باشید، توصیه ما بهرهگیری از رنگ سبز در طیف خاص و ملایم هست.

این رنگ سبز هم تقریبا به همان اندازه هیجان و انرژی به فضای شما می‌دهد، اما از نظر شباهتی که با رنگ طبیعت دارد برایتان دلچسب تر از رنگ گذشته خواهد بود. بهرهگیری از رنگ سبز بر روی دیوارهای اتاق خواب شما میتواند گرمایی همراه با سادگی برایتان به ارمغان آورد.

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سبز هم تقریبا به اندازه نارنجی هیجان و انرژی به فضای شما میدهد

۵- رنگ گرمسیری در دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگی آبی که نشانه هایي از آب را به همراه داشته باشد میتواند برای دکوراسیون اتاق خواب، گزینش خیلی مفید و مناسبی باشد. بهرهگیری از رگه هاي کمی از رنگ سبز میتواند تعادل مناسبی برای این دکوراسیون ایجاد کند.

اینکار معاشرت مناسبی برای رنگ هاي دکوراسیون اتاق خواب شما برقرار خواهد کرد، چراکه ترکیبی از رنگ هاي گرمسیری و سرسبزی خواهد بود. برای سقف این اتاق رنگ انتخابی من نوعی خاکستری مایل به سبز بود که تناسب خوبی را برای فضای این اتاق ایجاد نماید.

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگی آبی میتواند برای دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب خیلی مفید و مناسبی باشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طیف رنگ زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..