تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح آموزش چهره به چهره تفکیک ازمبداء

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، صاحبکاران مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرستان نیشابور با بیان اینکه اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شودگفت: بهبود شرایط بهداشتی، کاهش آلودگی‌های ناشی از تولید زباله وحفظ محیط زیست، صرفه‌جویی در هزینه‌های جمع‌آوری پسماند و کمک به چرخه اقتصادی برای بازیافت پسماند‌های قابل بازیافت از عمده اهداف اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدأ است.

وی با اشاره به نحوه جمع‌آوری زباله‌های تولیدی افزود: اکیپ سیار به مدت دو روز در هفته به درب منازل مراجعه می‌کند و همچنین تعداد ۴ دستگاه کانکس تفکیک (ایستگاه تبادل) در نقاط مختلف شهرک‌ها جهت مراجعه شهروندان وتحویل پسماند‌های خشک تعبیه شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرستان نیشابور گفت: در ازای تحویل پسماند خشک، به شهروندان مواد شوینده و لوازم‌التحریر تحویل خواهد شد.

صاحبکاران افزود: در راستای آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مرتبط با این موضوع تعداد بیست هزار بروشور برای آموزش چهره به چهره وتوزیع به شهروندان آماده شده است.

روزانه ۱۸۰ تن زباله در سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که با توجه به اجرای طرح تفیک زباله و همکاری شهروندان میزان پسماند شهری کاهش می‌یابد.

انتهای پیام//م. ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح آموزش چهره به چهره تفکیک ازمبداء»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..