تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی تیم‌های برتر رقابت‌های فوتسال جام رمضان آق قلا

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان با عنوان گرامی داشت شهدای مبارزه با مواد مخدر، شب گذشته با برگزاری دیدار نهایی بین تیم‌های شادروان رضا طاووسی بندرترکمن و زنده یاد جوانان سقر و فیفا اسپورت درمحل سالن حجاب آق قلا پیگیری شد.


فریدون یلقی افزود: دربازی فینال تیم زنده یاد جوانان سقر و فیفا اسپورت توانست با شایستگی و حمایت پرشور تماشاگران با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل تیم شادروان رضا طاووسی بندرترکمن به برتری برسد وعنوان قهرمانی را از آن خود کند.


به گفته وی؛ این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم و با حمایت کمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان آق قلا در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار شد.


در دیدار رده بندی نیز تیم مدافعان حرم با پیروزی مقابل مرکز کامپیوتر نوین عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.


آق قلا در ۱۵ کیلومتری شمال آق قلا واقع است و ۱۵۰۰ ورزشکار بیمه شده دارد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی تیم‌های برتر رقابت‌های فوتسال جام رمضان آق قلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..