تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس اتحادیه صادر کنندگان و واردکنندگان شهرستان مریوان انتخاب شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ششمین دوره انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه صادرکنندگان و وارد کنندگان شهرستان مریوان  شامگاه شنبه(3 تیر)  برگزار شد که هیوا صالحی با کسب بیش از 90 درصد آرا برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس اتحادیه صادر کنندگان و واردکنندگان شهرستان مریوان انتخاب شد.

اتحادیه صادرکنندگان شهرستان مریوان در سال 1379 با عنوان اتحادیه پیله وران شهرستان مریوان تاسیس و در 1385 با رسمی شدن مرز بین المللی باشماق به اتحادیه صادرکنندگان شهرستان مریوان تغییر نام یافت.

اتحادیه صادر کنندگان شهرستان مریوان تشکلی غیر دولتی است که از بدنه تجار و بازرگانان شهرستان مریوان تشکیل شده است و زیر نظر اتحادیه صادرکنندگان استان کردستان و اتاق بازرگانی استان فعالیت می‌کند.

این اتحادیه دارای ارتباطاتی بین المللی است که تشکلی تاثیرگذار در حوزه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در مرزبین المللی باشماق می‌باشد. 

در این انتخابات هیوا صالحی (بشیر)، صباح کاردانی، ابراهیم دژکام، احمد دیوبند و توماج ناصری اعضای هیئت رئیسه و عرفان صداقت نیا به عنوان بازرس اتحادیه انتخاب شدند.

هیوا صالحی از سال 1382 یه عنوان صادرکننده در مرز بین المللی باشماق فعالیت دارد که در سال 1388 به عنوان صادر کننده نمونه انتخاب شده و از سال 1390تا 1393 به عنوان رئیس اتحادیه و93 تا 96 به عنوان نایب رئیس اتحادیه استان کردستان فعالیت داشته است.

 انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس اتحادیه صادر کنندگان و واردکنندگان شهرستان مریوان انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..