تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو و میدانی‌کار قمی راهی مسابقات جام کازانف قزاقستان شد

دو و میدانی‌کار قمی راهی مسابقات جام کازانف قزاقستان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دو و میدانی‌کار تاریخ‌ساز استان قم به‌ منظور شرکت در مسابقات جام کازانف قزاقستان راهی این کشور شد تا بتواند درخشش دیگری را برای تیم ملی کشور رقم بزند.

ملک‌پور که در هفته گذشته به مسابقات آماتوری و کارگری جهان کشور لتونی اعزام‌شده بود موفق شد در این کشور سه مدال رنگارنگ را برای کشور خود به ارمغان بیاورد و نخستین مدال برون‌مرزی رشته دوومیدانی را به نام خود ثبت کند.

وی در ماده 400 متر بامانع و 400 متر امدادی به دو مدال خوش‌رنگ طلا دست‌یافت و در دوی 400 متر صاحب گردن‌آویز نقره شد تا کسب 3 مدال را برای تیم ملی کارگری کشور را ملک پور پس از بازگشت از مسابقات جهانی لتونی چند روزی را به ریکاوری بدنی پرداخت و پس‌ از آن مجدداً عازم مسابقات سخت‌تری شد تا شانس خود را برای کسب مدال در این مسابقات نیز محک بزند.

رقابت‌های جام بین‌المللی کازانف قزاقستان از سی‌ام خردادماه به میزبانی قزاقستان کار خود را آغاز کرده و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات ملی‌پوش استان از روز چهارم تیرماه در مواد 400 متربامانع و 400 متر امدادی به روی پیست خواهد رفت.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو و میدانی‌کار قمی راهی مسابقات جام کازانف قزاقستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..