تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲۰۰ پایگاه کمیته امداد آماده جمع آوری زکات فطره /پیش بینی جمع آوری ۲.۵ میلیارد تومان زکات

ساعت: 14:46 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136402

آمادگی زنجانی ها برای برگزاری جشن شکرانه فطر؛

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به جمع آوری زکات فطره در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این میان هزار و ۲۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان زنجان فعال خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا؛ هدایت صفری در جمع خبرنگاران به جمع آوری زکات فطره در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این میان هزار و ۲۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان زنجان فعال خواهد بود وهزار و ۷۵ پایگاه در مساجد و ۱۵۸۸ پایگاه در معابر و مراکز  تردد و مصلاهای های نماز عید فطر برپا می شود.

وی اظهار کرد: همچنین ۲۹ مرکز نیکوکاری  در استان زنجان جمع آوری فطریه در استان زنجان را بر عهده دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در عید فطر سال گذشته بیش از یک میلیاردو ۶۴۰ میلیون تومان زکات فطریه در استان زنجان جمع آوری شد و امسال براساس پیش بینی های انجام شده هدفگذاری برای فطریه در استان زنجان بیش از ۲.۵ میلیارد تومان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان  بر بحث ترویج فرهنگ زکات در جامعه تاکید کرد و افزود: باید مبلغین و روحانیون نسبت به ترویج فرهنگ زکات تاکید جدی داشته باشند.

وی گفت: خوشبختانه در استان زنجان استقبال مردم برای پرداخت زکات بسیار خوب است و سال به سال میزان زکان بیشتر می شودو باید فرهنگ زکات در جامعه توسط رسانه ها به خوبی  اطلاع رسانی شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد:ضروری ترین فریضه دین زکات است و فرهنگ سازی این موضوع در جامعه برکات  زیادی را به دنبال دارد واگر زکات در جامعه به خوبی جا بیفتد فقر در جامعه از بین می برد بنابراین باید هزینه زکات در بخش فقرا و مستمندان بیشتر شود.

 

*برگزاری نماز عید فطر در 14 شهر استان زنجان

حکم‌ علی اسماعیلی امروز در گفت ‏‌و‏ گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: همچون سال‏‏‎ های گذشته نماز عید فطر در استان زنجان برگزار می‏‏‎‎ شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز نماز عید فطر در 14 شهر زنجان برگزار می ‎شود، افزود: نماز عید فطر به امامت ائمه جمعه شهرستان‎ های استان در مصلی‎ های نماز جمعه برگزار می ‎شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان تصریح کرد: نماز عید فطر به امامت آیت الله شیخ علی خاتمی در مصلی خاتم‎الانبیا برگزار می‏‎ شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 7.30 برگزار می‏‎ شود، افزود:همزمان با زنجان در 14 شهر استان نماز عید فطر برگزار می ‏‎شود.

 اسماعیلی افزود: اتوبوس‌ های سازمان حمل و نقل و پایانه‌ های استان زنجان از ساعت نماز صبح روز عید سعید فطر آماده جابه ‌جایی نمازگزاران به مصلای نماز جمعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه گروه رویت هلال ماه شوال را رصد می کنند، تصریح کرد: در صورت رویت هلال ماه، اخبار آن ارائه می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین از سوی دفتر آیت الله خاتمی،نماینده ولی فقیه در استان زنجان، میزان فطریه بر اساس قوت غالب گندم، 4 هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲۰۰ پایگاه کمیته امداد آماده جمع آوری زکات فطره /پیش بینی جمع آوری ۲.۵ میلیارد تومان زکات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..