تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در پلدشت+ تصاویر

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136649

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پلدشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ظهر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پلدشت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی گفت: کار قضاوت یکی از مهمترین و حساس ترین شغل ها بوده و قانون نسبت به همه انسان ها مساوی است.

وی با اشاره به شخصیت و نقش شهید بهشتی تصریح کرد: شهید بهشتی یکی از شخصیت هایی بود که در خنثی کردن توطئه دشمنان نقش مهمی داشت.

امام جمعه پلدشت افزود: نظم و اخلاق از ویژگی های اخلاقی شهید بهشتی بود و که در رسیدن به اهدافش نقش بسیار تاثیر گذاری داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در پلدشت+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..