تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۳۰ سبد غذایی بین نیازمندان کردکویی + تصاویر

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136557

تعداد 30 بسته غذایی توسط موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان بین نیازمندان کردکویی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ کاظم نجار پیشاپیش ضمن تبریک عید سعید فطر در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی 30 سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان از جمله ایتام در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این سبد کالا شامل اقلامی مانند آرد، چای، پنیر، قند، نمک، روغن، رب، سویا، حبوبات، برنج، ماکارونی و مواد شوینده است.

نجار با بیان اینکه هر بسته غذایی به مبلغ 70 هزار تومان تهیه شده است، بیان کرد: اقلام مورد نیاز این اقدام خداپسندانه جمعا با 2 میلیون تومان اعتبار اهدایی خیران خریداری شده است و کار توزیع سبدهای غذایی به اتمام رسیده است.

مدیر موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی با اشاره به سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در بین بزرگان اسلام تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای احیای این ارزش‌ها است که باید به آن توجه کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه این موسسه ان شاءالله در طول سال در حوزه های مختلف اقدامات خیرخواهانه ای انجام خواهد داد، اظهار داشت: لذا از خیرین محترم و بزرگوار که همیشه حامی نیازمندان بودند تقاضا می کنیم تا در این راه خداپسندانه حامی و همراه ما باشند تا بتوانیم قدم های بزرگی برای نیازمندان شهرمان برداریم.

این جوان خیر در خاتمه از کارکنان فرمانداری شهرستان کردکوی بخاطر کمک های خیرخواهانه آنان در تهیه و توزیع این سبد غذایی تقدیر و تشکر کرد.

تصاویری از آماده سازی این حرکت خداپسندانه:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۳۰ سبد غذایی بین نیازمندان کردکویی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..