تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز عید فطر ساعت ۷ صبح در بلوار مصلی بجنورد اقامه می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری بجنا؛حجت الاسلام سالاری در گفتگو با خبرنگار بجنا؛ به برنامه های روز عید فطر اشاره کرد و گفت: فردا 6:30 صبح قرائت قرآن، برگزاری تواشیح، مداحی ، بیان احکام و اقامه نماز عید سعید فطر به اقامه قائم مقام نماینده ولی فقیه دراستان  و امام جمعه بجنورد حجت الاسلام یعقوبی راس ساعت 7 صبح در بلوار مصلی بجنورد با حضور نمازگزاران برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های نماز عید فطر در دیگر شهرستان ها، افزود: در شهرستان شیروان اقامه نماز ساعت 7 صبح به امامت حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان ،در اسفراین ساعت 7 صبح در خیابان طالقانی به اقامه حجت الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین،در شهرستان فاروج ساعت 7 صبح در محل مصلی این شهرستان به امامت حجت الاسلام قلی زاده امام جمعه فاروج و در گرمه ساعت 7 صبح به امامت حجت الاسلام تاتاری در محل حسینه سیدالشهداء نماز عید فطر اقامه می شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، اظهار داشت: همچنین در شهرستان آشخانه ساعت 6:30 در محل میدان ارشاد به امامت حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه و در شهرستان جاجرم به اقامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز عید فطر ساعت ۷ صبح در بلوار مصلی بجنورد اقامه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..