تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف کالای قاچاق میلیاردی در کنارک

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کنارکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ غلام شهرکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: دراجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی مومان این فرماندهی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو تریلر مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.


وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، انواع لوازم خانگی قاچاق شامل: یخچال، اسپیلت و لوازم آشپزخانه به ارزش چهار میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ شهرکی در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه، افزود: یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی خود مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف کالای قاچاق میلیاردی در کنارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..