تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استراتژی جدید بارسا برای جذب ستاره دورتموند

کد خبر: ۵۵۶۰۰۶

۹۷  بازدید

کار بارسلونا برای جذب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی دورتموند دشوار شده است.

ورزش سه: کار بارسلونا برای جذب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی دورتموند دشوار شده است.

در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد تمایل بارسا به جذب دمبله شنیده شد و حتی رسانه ها خبر از توافق 70 میلیون بارسا با مدیر برنامه دمبله دادند اما پاسخ تند دورتموند به این خبر باعث تغییر استراتژی کاتالان ها شده است.

استراتژی جدید بارسا برای جذب ستاره دورتموند

به نظر می رسد بارسا از جذب دمبله در تابستان سال جاری منصرف شده است و قصد دارد او را در تابستان سال بعد جذب کند.

اما نشریه "مترو" ادعا کرد که در این میان کار بارسا کمی دشوارتر خواهد شد زیرا اخباری مبنی بر تمایل چلسی و یونایتد نیز برای جذب دمبله شنیده شده و همین موضوع باعث افزایش حواشی این خرید برای بلوگرانا خواهد شد.

البته بارسا تلاش کرده با دمبله برای تابستان بعدی به توافق برسد تا از این طریق، خود بازیکن دیگر پیشنهادها را رد کرده و تنها به درخواست بارسا پاسخ مثبت دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استراتژی جدید بارسا برای جذب ستاره دورتموند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..