تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت عیدسعید فطر

دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به مناسبت عیدسعیدفطر پیام تبریکی بدین شرح صادر نمود.

 عیدسعید فطر از آن‌رو خجسته است که بازگشتی از سفر معنوی و پالایش درون است، رمضان ماه ضیافت الهی و مهمانی خداوند به پایان می‌رسد و فطرت پاک و منزه انسان‌ها برای کوشش و تلاش مهیا می شود. عید سعید فطر پیام آور تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید به کیمیای وجود انسان است.
عیدسعید فطر استشمام عطر خوش صفا و صمیمیت و شروع دوباره تلاش و سازندگی و بازشدن پنجره معرفت و شکوه ماه شوال است. عیدفطر تبلور ایثار و گذشت است و همانا حلول ماه شوال، عید و شادی مسلمانان است و عید فطر روز چیدن میوه‌های شاداب و استجابت دعاها به درگاه پروردگار عالمیان است. بدینوسیله؛ فرارسیدن این عید خجسته را به عموم مسلمانان جهان به ویژه هموطنان و همکاران پست‌بانک‌ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم با بهره‌گیری از برکات معنوی این عید مبارک همواره موفق و سربلند باشید."
خسرو فرحی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت عیدسعید فطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..