تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک استقلالی دیگر با آبی پوشان خداحافظی کرد

ساعت 24- بهنام برزای با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

بهنام برزای با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد.او نوشت: سلام و درود به همه هواداران عزیزم. سال خیلی خوبی کنار هم داشتیم. واقعا نمی دانم چه طور از شماها تشکر کنم. بدونید همیشه به شماها افتخار می کنم. مرسی از شماها و دوستان عزیزم که نگران من هستند. ولی زیاد نگران نباشید انشاالله تا یکی دو روز دیگر تیم جدیدم را معرفی می کنم. مرسی از همه باشگاه هایی که به من فرصت فکر کردن دادن. انشاالله با توکل بر خدا یه تصمیم خوب می گیرم. تشکر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک استقلالی دیگر با آبی پوشان خداحافظی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..