تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان 3 - 1 کامرون؛ ژرمن‌ها حریف مکزیک شدند

کد خبر: ۵۵۵۹۹۱

۱۸۳  بازدید

ورزش سه: آلمان موفق شد با نتیجه 1-3 کامرون را مغلوب کرده تا به عنوان تیم اول به مصاف مکزیک برود.

 در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند.

اولین موقعیت بازی برای آلمان ایجاد شد اما ضربه امره جان در دقیقه 20 با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد و با ارسال پلاتنهارت، کیمیچ با ضربه سر می توانست دروازه کامرون را باز کند که این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه 35، دمیربای تصمیم گرفت از فاصله ای دور شانس خود را امتحان کند اما ضربه او راهی به دروازه کامرون نیافت.

در لحظات پایانی نیمه اول، آگوسیو بهترین فرصت را برای پیش انداختن کامرون به دست آورد اما ضربه او با عکس العمل زیبای تراشتگن همراه بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

برد آلمان برابر کامرون و صعود به جمع 4 تیم

اما 45 دقیقه دوم با برتری آلمان آغاز شد و این تیم همان ابتدا به گل رسید. روی پاس دراکسلر، دمیربای صاحب موقعیت شد و توانست با ضربه ای محکم گل اول آلمان را به ثمر برساند.

برد آلمان برابر کامرون و صعود به جمع 4 تیم

در دقیقه 53 آلمان فرصت خوبی برای زدن گل دون داشت اما ورنر در دهانه دروازه نتوانست پاس دراکسلر را تبدیل به گل کند.

یک دقیقه بعد، ورنر باز هم موقعیت تک به تک را از دست داد و در ریباند کیمیچ هم موفق به گلزنی نشد.

برتری ژرمن ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 66 با ارسال کیمیچ و ضربه ورنر موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا کار کامرون برای بازگشت دشوارتر شود.

در ادامه، کامرون تلاش زیادی برای بازگشت داشت و بالاخره در دقیقه 78 توانست با ضربه ابوباکار که با اشتباه تراشتگن نیز همراه بود اختلاف را به حداقل برساند.

اما آلمان خیلی زود و در دقیقه 80 توانست موفق شد با ضربه دقیق ورنر از درون محوطه جریمه گل سوم را به ثمر برساند تا باز هم اختلاف به 2 گل برسد. در ادامه آلمان چند موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد تا در نهایت با همان برتری 1-3 بازی به پایان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان 3 - 1 کامرون؛ ژرمن‌ها حریف مکزیک شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..