تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیلی 1 - 1 استرالیا؛ صدرنشینی از دست رفت

کد خبر: ۵۵۵۹۹۰

۵۵۹  بازدید

وبسایت نود: تیم شیلی با توقف مقابل استرالیا صدرنشینی را از دست داد و به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی راه یافت. 

 تیم های شیلی و استرالیا از دور سوم مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها از ساعت ۱۹:۳۰ در گروه دوم به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا شیلی با ۵ امتیاز پشت سر آلمان به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کند و حریف پرتغال شود. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۳۶: استرالیا روی سانتر ترویسی صاحب موقعیت خوبی شد اما براوو با یک عکس العمل مناسب ضربه لونگو را دور کرد. 

دقیقه ۴۲: استرالیا مزد بازی خوب خودش در نیمه اول را گرفت و در آخرین لحظات روی اشتباه مدافعان حریف و توسط ترویسی به گل رسید تا پیروز به رختکن برود.

دقیقه ۵۲: استرالیا در ابتدای نیمه دوم می توانست اختلاف را دو برابر کند اما براوو توانست مانع از گلزنی جوریچ که روی ضربه آزاد ارسالی صاحب موقعیت شده بود شود. 

شیلی 1 - 1 استرالیا؛ صدرنشینی از دست رفت

دقیقه ۵۹: شیلی یک ضد حمله سریع را ترتیب داد و توپ در نهایت به سانچز رسید اما دروازه بان استرالیا ضربه این بازیکن را مهار کرد. 

دقیقه ۶۷: مدافعان استرالیا سانتر ارسالی را دور کردند اما توپ در برگست وارگاس رسید و این بازیکن هم توپ را به رودریگز رساند تا این بازیکن موفق شود بازی را به تساوی بکشاند. 

دقیقه ۶۹: شیلی خیلی زود می توانست گل پیروزی بخش را بثمر رساند اما ضربه سر وارگاس روی سانتر سانچز با اختلافی اندک به بیرون رفت. 

دقیقه ۷۲: این بار نوبت استرالیا بود که صاحب یک فرصت مناسب گلزنی شود اما مکلارن نتوانست روی سانتر خوب ترویسی اثر کافی بگذارد تا این موقعیت از دست برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیلی 1 - 1 استرالیا؛ صدرنشینی از دست رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..