تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» لغو شد

اجرای نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» لغو شدبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» به کارگردانی علی اتحاد و با بازی هنرمندانی چون رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، مه‌گل صفدری و اندیشه فولادوند است. امروز مورخ 4 تیر ماه 1396 قرار بود این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد ساعت 19:30 بر صحنه برود اما این برنامه لغو شد.

گروه تولید اثر نمایشی علی اتحاد ضمن تشکر از همراهی یکایک مخاطبان نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» اعلام کرد:

به دلیل مشکلات زمانی پیش آمده میان دو اجرای «خانه بوشاسپ» و «هملت تهران» و نیز بی احترامی بسیاری که از سوی مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد نسبت به گروه این نمایش روا داشته شد؛ اجرای این اثر در زمان و مکان مقرر خود به زمان و مکان دیگری موکول می شود.

اخبار تغییرات زمانی و مکانی این برنامه بزودی اعلام می شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..