تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمای ساختمانی در چین، که می تواند حرکت کند!

کد خبر: ۵۵۵۱۶۶

۳۷۷  بازدید

یک مرکز تجاری جدید به تازگی در نزدیکی ساحل شهر قدیمی شانگهای ساخته شده است. این ساختمان که توسط شرکت معماری بریتانیایی طراحی شده ۴۲۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و شامل دو برج شاخص ۱۸۰ متری است که دفاتر، هتل بوتیک و فضاهای خرده فروشی لوکس را دربرمی گیرند.

برترین ها: یک مرکز تجاری جدید به تازگی در نزدیکی ساحل شهر قدیمی شانگهای ساخته شده است. این ساختمان که توسط شرکت معماری بریتانیایی طراحی شده ۴۲۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و شامل دو برج شاخص ۱۸۰ متری است که دفاتر، هتل بوتیک و فضاهای خرده فروشی لوکس را دربرمی گیرند.

در قلب این طرح مرکز فرهنگ و هنری با نمای انعطاف پذیر قرار دارد که می‌تواند حرکت کرده و نمای ساختمان را به طور شکل گیری تغییر دهد. این ساختمان سه طبقه که از تئاترهای سنتی چین الهام گرفته شده و یک نمای پرده مانند از لوله‌های برنزی دارد که شبیه به بامبو است. این لوله‌ها در سه لایه آویزان هستند و یک صفحه نمایش بیمه شفاف در مقابل پنجره‌ها و بالکن‌های ساختمان ایجاد می‌کنند.

نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای  نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای  نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای  نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای  نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای  نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای  نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای  نمای متحرک مرکز تجاری بوند در شانگهای 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمای ساختمانی در چین، که می تواند حرکت کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..