تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش بیمه ملت در عرصه جهانی

بیمه ملت بعنوان اولین و تنها شرکت بیمه خصوصی از طرف بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوز قبولی اتکایی خارجی را در سال 1393 دریافت نمود و توانست این مجوز را تا پایان سال 1396 تمدید نماید.

به گزارش شما نیوز: پس از تحریم صنعت بیمه از سوی غرب، در سالروز ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در تاریخ 29/11/93، بیمه ملت بعنوان تنها بیمه داخلی کشور موفق به صدور مجوز صادرات خدمات بیمه‌ای شد.
این موفقیت، یکی از گام‌های بزرگ صنعت بیمه در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه و گسترش حوزه عملکرد این صنعت فراتر از مرزهای ملی بود.
کارشناسان اقتصادی، صادرات خدمات بیمه‌ای را نشان از توانمندی و توانگری مناسب شرکت‌های بیمه و اعتماد بین‌المللی به این شرکت دانسته و یکی از اثرات مناسب این قبیل فعالیت‌ها را ورود ارز به کشور می‌دانند.
این گزارش می افزاید: موسسات بیمه مستقیم مشروط به داشتن حاشیه توانگری 120 درصد و دارا بودن حداقل سرمایه 2.5 هزار میلیارد ریالی می‌توانند مجوز قبولی اتکایی ازخارج را دریافت کنند.
بیمه ملت درحال حاضر تنها شرکتی است که مجوز قبولی اتکایی خارجی دارد.

منبع:روابط عمومی بیمه ملت-




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش بیمه ملت در عرصه جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..