تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احیاء و بازآفرینی محور تاریخی بهارستان - چهاردرخت

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ نصرآبادی،مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی بیرجند گفت: عملیات پروژه احیاء و بازآفرینی محور تاریخی بهارستان - چهاردرخت (گذر تاریخی خواجه ها) از اوایل خرداد ماه سال جاری آغازشده است.


وی افزود: این پروژه با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت عمران و مسکن سازان استان، شهرداری بیرجند، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است.


مدیر پایگاه میراث فرهنگی شهر تاریخی بیرجند گفت: شرح عملیات شامل تبدیل شبکه هوایی به زمینی، اصلاح شبکه انتقال آب و دفع فاضلاب، جمع آوری آسفالت، جداره سازی و عملیات کف سازی می باشد که هدف از این عملیات حذف آلودگی های منظری، آزاد سازی فضا، ساماندهی و بهسازی معابر محدوده بافت تاریخی شهر بیرجند است.


نصرآبادی افزود: تاکنون بخش های عمده ای از عملیات جداره سازی به انجام رسیده و عملیات تبدیل شبکه هوایی برق به زمینی و عملیات اجرایی کف سازی نیز متعاقبا آغاز خواهد شد.


وی گفت: بافت تاریخی بیرجند از جمله بافت های با ارزش تاریخی است که در مرکز استان خراسان جنوبی قرار دارد و دارای بناهای تاریخی با ارزش و با قدمت است.
انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احیاء و بازآفرینی محور تاریخی بهارستان - چهاردرخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..