تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلع و قمع 400 درخت مثمر در گچساران

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  فرهام جلیلی گفت: این اقدام با تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع آبخیز داری کشور در این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: پنج متخلف در این زمینه بدون مجوز قانونی اقدام به کاشت درختان مثمر از جمله انگور، زردآلو، پرتقال، لیموترش و انجیر در اراضی ملی در این شهرستان کرده بودند.

جلیلی گفت: این تعداد متخلف به‌منظور توسعه زمین‌های خود اقدام به کاشت درخت در 20 هزار متر مربع از زمین‌های ملی این شهرستان کرده بودند.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی در شهرستان گچساران انجام شد.

جلیلی گفت: 170 هکتار از زمین‌های ملی این شهرستان در دولت تدبیر و امید از تصرف بیش از 55 زمین‌خوار خارج شده است.

90 درصد از زمین‌های شهرستان گچساران را عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد که از این میزان 70 درصد مرتع و جنگل است.

شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 415 هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی دارد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلع و قمع 400 درخت مثمر در گچساران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..