تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان گناباد در آستانه جیره بندی اب

شهرستان گناباد در استانه جیره بندی اببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، هادی حیدر‌نیا رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گناباد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آب گناباد گفت: مردم گناباد حد نصاب تازه‌ای در مصرف آب از خود به جا گذاشته‌اند و مصرف و تولید با هم برابر شده است که به چنین حالتی تنش آبی می‌گویند.

وی افزود: در صورتی که اتفاقی در مسیر خط انتقال آب بیفتد این تنش می‌تواند تبدیل به بحران شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گناباد گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و بالا رفتن مصرف آب، گناباد وارد مرحله تنش آبی شده و در آستانه جیره‌بندی قرار دارد.

حیدرنیا با بیان اینکه تأمین ۷۵ درصد آب گناباد از فاصله ۱۲۰ کیلومتری صورت می‌گیرد، افزود: هزینه تولید آب گناباد بسیار بالاست و در حال حاضر نیز خط انتقال نیاز مبرم به اصلاح دارد.

وی گفت: کمبود مخزن ذخیره‌سازی نیز از مشکلاتی است که هر لحظه ممکن است شهرستان را به مرحله بحران سوق دهد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گناباد صرفه‌جویی در مصرف آب را لازم و ضروری دانست و گفت: راه کار‌های گذشته برای فرهنگ‌سازی در صرفه‌جویی آب نتیجه‌بخش نیست و باید از طریق سازمان‌های مردم نهاد مشارکت جدی و اساسی مردم را به خدمت گرفت.

انتهای پیام//ح. ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان گناباد در آستانه جیره بندی اب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..