تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز عید فطر به صورت متمرکز در آبیک برگزار می‌شود/ اقامه نماز عید فطر در بلوار طالقانی آبیک

ساعت: 11:48 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136291

امام جمعه موقت آبیک گفت: نماز عید سعید فطر در آبیک بلوار آیت الله طالقانی مقابل پارک شهید رجایی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی، امام جمعه موقت شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته نماز عید فطر به صورت متمرکز در شهر آبیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مکان برگزاری نماز عید فطر عنوان کرد: نماز عید سعید فطر در آبیک بلوار آیت الله طالقانی مقابل پارک شهید رجایی حد فاصل چهار راه فرمانداری تا چهار راه پاسگاه برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان آبیک با بیان اینکه سال گذشته نماز عید فطر در این مکان برگزار شد، اذعان کرد: مسئولین و نمازگزاران از برگزاری نماز در این مکان راضی بودند و با موافقت مسئولین مربوطه امسال نیز در این مکان برگزار خواهد شد.

رمضانی بیان کرد: نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان آبیک ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیابان اصلی شهر  آبیک برای اقامه نماز عید فطر بسته خواهد شده ابراز کرد: با توجه به ایام تعطیلات عید فطر و حجم ترافیک اتوبان قزوین-تهران ماشین‌های برای تردد در مسیر قدیم جاده قزوین وارد شهر آبیک می‌شوند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: برای پیشگیری از بروز مشکلاتی برای مسافرین با توجه به اینکه خیابان اصلی آبیک بسته است لازم است بنرها و اطلاعیه هایی جهت تغییر مسیر در ابتدای میدان  ورودی به سمت کمربندی نصب شود.
وی اعلام کرد:  ماه مبارک رمضان طبق تقویم و مشاهدات ستاد استهلال سی روزه است با احتمال ۲۹ روز بودن ماه مبارک رمضان  لازم است که تمام نیروهای اجرایی، شهرداری، امدادی و مسئولین آمادگی برای برگزاری نماز عید فطر را داسته باشند.

زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی جمع آوری خواهد شد

امام جمعه موقت شهرستان آبیک تاکید کرد: شهرداری آبیک اقدامات لازم جهت برگزاری مراسم اعم از فضا سازی ، آماده سازی و شستشوی محل برگزاری نماز را فراهم نمایید.
وی با اشاره به امنیت برگزاری مراسم عنوان کرد: حفاظت و امنیت مراسم توسط نیروی انتظامی، نیروهای سپاه و بسیج تامین خواهد شد.

رمضانی با اشاره به امکانات لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر ابراز کرد: دو تانکر آب یکی در غرب و دیگری درشرق مکان برگزاری برای نمازگزاران تعبیه شده است.

وی افزود: نیروهای امدادی از ساعت شش صبح در محل برگزاری نماز  مستقر هستند همچنین نیروهای اورژانس و هلال احمر در داخل صفوف نماز اماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهر آبیک هستند.

امام جمعه شهرستان آبیک در ادامه اعلام کرد: هماهنگی های لازم با اداره برق، سازمان حمل و نقل شهرستان و تاکسیرانی جهت انتقال نمازگزاران  به محل برگزاری نماز عید فطر انجام شده است.

وی افزود: ده دستگاه مینی بوس جهت انتقال نمازگزاران از نقاط مختلف و دور دست شهر به محل برگزاری نماز هماهنگ شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تبلیغ واطلاع رسانی در خصوص عید سعید فطر در مساجد و حسینیه های شهر توسط ائمه جماعات و سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه پوشش خبری این مراسم  توسط خبرگزاری صداوسیما و رسانه های خبری انجام خواهد شد، یادآور شد: صندوق جمع آوری زکات و فطره هرساله توسط کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز عید فطر به صورت متمرکز در آبیک برگزار می‌شود/ اقامه نماز عید فطر در بلوار طالقانی آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..