تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص ۷۴میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای اجرای سیستم آبیاری نوین در آبیک

ساعت: 11:48 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136294

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: 74میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای اجرای سیستم آبیاری نوین در اراضی کشاورزی آبیک تخصیص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن لطفی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: در راستای سفر هیات دولت به استان قزوین ۷۴میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار به شهرستان آبیک تخصیص داده شد.

وی افزود : این میزان اعتبار برای اجرای سامانه های نوین آبیاری در سطح یک هزار و ۳۴۷ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در قالب ۹ طرح به تصویب رسیده است .
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان آبیک تشریح کرد : این طرح ها که شامل ۳ طرح خرد و ۶ طرح تجمیع آبیاری تحت فشار می باشد، نیمی از اعتبار آنها معادل ۷۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تخصیص یافته و در دست اقدام است و عملیات اجرایی آن آغاز شده است .
لطفی در پایان یادآور شد:با توجه به بحران آب و لزوم حفظ ذخایر و منابع آبی، باید راهکارهای مناسبی برای مصرف بهینه آب بکارگیری کرد که می توان به لوله گذاری جهت انتقال آب، اجرای سامانه های نوین های آبیاری تحت فشار و کم فشار اشاره کرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص ۷۴میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای اجرای سیستم آبیاری نوین در آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..