تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل سیدالشهداء(ع) مشکل ترافیکی خیام را حل کرده است/ پل سیدالشهداء اولین پل کابلی قوسی در ایران

ساعت: 11:46 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136230

شهردار زنجان با اشاره به ادامه روند عملیات اجرایی پل سیدالشهداء(ع) خیام گفت: در همین وضعیت موجود که پل روگذر به بهره برداری نرسیده است، شاهد تردد ایمن در ایمن منطقه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله یگانه در گفت و گو با مهرزنجان، با بیان این مطلب، افزود: موضوع ترافیک شهر با موضوع احداث تقاطع تقریبا یکی نیست و دو عنوان متفاوت هستند.

وی با اشاره به ادامه عملیات اجرایی در پروژه پل سیدالشهداء(ع)، تصریح کرد: ما میدانی داشتیم تحت عنوان میدان فردوسی که با توجه به اینکه ما در آنجا هم ترافیک درون شهری و هم ترافیک برون شهری را داشتیم، برای ساخت پل اقدام شد.

شهردار زنجان گفت: در گذشته، همیشه انسداد ترافیکی در خیام را داشتیم.

یگانه با اشاره به اجرایی شدن فازهای یک و دو این پروژه، گفت: در همین وضعیت موجود که پل روگذر به بهره برداری نرسیده، ما الان شاهد تردد امن در مسیر هستیم.

وی افزود: در گذشته هم شاهد ترافیک بودیم و هم شاهد تصادفات جرحی و بعضا فوتی در محل بودیم که با ایجاد تقاطع مشکل گره ترافیکی در خیام حل شده است.

شهردار زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح ظرفیت چند ده سال آینده را دیده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم دیگر شاهد ترافیک در جنوب شهر شهر زنجان و در آن نقطه نباشیم و خودرو ها بتوانند با ضریب ایمنی بالا تردد کنند.

پیش از این شهردار زنجان در گفت و گو با مهرزنجان، تصریح کرد: برابر آخرین صورت وضعیت هایی که پیمانکار داده، چیزی حدود 40 میلیارد تومان برای اجرای این پل هزینه شده است که این هزینه به غیر از هزینه های مربوط به تملکات پروژه است.

خیام

پیش بینی می شود مردم زنجان تا کمتر از دو ماه آینده شاهد افتتاح اولین پل کابلی قوسی در ایران باشند.

زنجان چشم انتظار افتتاح پلی است که از سال 89 ساخت آن شروع شده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل سیدالشهداء(ع) مشکل ترافیکی خیام را حل کرده است/ پل سیدالشهداء اولین پل کابلی قوسی در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..