تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کم فروغی محافل انس با قران در شهرستان خرم دره

ساعت: 10:51 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136212

محافل انس با قرآن در شهرستان برگزار می شود ولی آن طور باید و شاید که باید باشد نیست و کم فروغ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض سحر، ماه نزول قرآن رو به پایان است و  محافل انس با قرآن در شهرستان برگزار می شود ولی آن طور باید و شاید که باید باشد نیست و کم فروغ است.

می توان با برگزاری با شکوه محافل انس با قران در شهرستان  در راستای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد اخت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی قدم های خوبی را برداشت.

در سال های گذشته شاهد حضور قاریان برجسته کشوری و مصری بودیم که مخاطبان بسیاری را برای حضور در این گونه محافل جذب کرده بود اما امسال دیگر خبری از حضور قاریان برجسته کشوری و فرامنطقه ای نبود.

اما با این حال برخی از مراکز ، موسسه های قرانی و مساجد چراغ این محافل قرآنی را روشن نگه داشته اند تا در این  کم فروغی برنامه های فرهنگی حداقل تعدادی محفل انس با قران در این شهرستان اجرا شود.

در ادامه تصاویری از محافل انس با قران که با تلاش  موسسه ها و مراکز قرآنی   و پایگاه بسیج در سطح شهرستان برگزار شد را مشاهده می کنید که با وجود کمبود ها و منابع مالی در حال فعالیت در عرصه قرآنی هستند و اگر همین مراکز کمی حمایت مالی شوند می توانند محافل ببیشتر و با شکوه تری را در شهرستان اجرا کنند.

   

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کم فروغی محافل انس با قران در شهرستان خرم دره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..