تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت مستند کارآفرینی در شهرستان میانه کلید خورد

ساعت: 12:36 منتشر شده در مورخ: 1396/04/04 شناسه خبر: 1136315

ساخت مستند کارآفرینی در شهرستان میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه کلید خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از میانا، معاون مدیر کل و مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان میانه در حاشیه این مراسم از ساخت ۵ قسمت از مستند کارآفرینی به نام  قصه رسیدن در میانه و بخشهای تابعه خبر داد.

بابک کبیری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی قراردادی با شبکه مستند  و پرداخت تمامی هزینه ها به این کار اقدام نموده که هم اکنون قسمتهای آماده شده آن از سراسر کشور از طریق شبکه مستند هر روز در ساعت ۲۰ به پخش می رسد.

وی اضافه کرد: تصویربرداری از ۵ کارآفرین نوپای میانه ای که با سرمایه کم در حوزه تولید و صنعت ایجاد اشتغال نموده اند در حال انجام است و این کار  ۱۵ روز به طول خواهد انجامید.

این مستند با نام قصه رسیدن در مورد شخصیتهایی است که با سرمایه کم  در زمینه تولید و صنعت ایجاد اشتغال نموده اند.

قصه رسیدن به سفارش وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی  در راستای حمایت از کارآفرینان نوپا در سطح کشور تصویربرداری می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت مستند کارآفرینی در شهرستان میانه کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..