تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای ۵۲۶ واحد خون در میاندوآب از ابتدای ماه رمضان/میاندوآبی ها در شب های قدر ۲۶۰ واحد خون دادند

ساعت: 14:32 منتشر شده در مورخ: 1396/03/28 شناسه خبر: 1130632

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۵۲۶ نفر در میاندوآب، بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به استقبال خوب مردم میاندوآب از اهدای خون در مناسبت های خاص، اظهار کرد: در همین راستا نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان، عملیات خون گیری در نوبت های صبح و بعد از افطار در پایگاه انتقال خون میاندوآب انجام می گیرد.

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان ۵۳۱ نفر در میاندوآب برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون میاندوآب مراجعه کردند که از این تعداد ۵۲۶ نفر دارای شرایط اهدای خون بودند و بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کرده و در این امر نیک و پسندیده سهیم شدند.

وی با بیان اینکه مردم میاندوآب از اهدای خون در شب های قدر نیز استقبال خوبی داشتند، گفت: در شب های قدر امسال نیز ۲۷۸ نفر به پایگاه انتقال خون مراجعه و از ۲۶۰ نفر که دارای شرایط بودند، خون گیری به عمل آمد.

قنبری تصریح کرد: بر اساس آمار مقایسه ای، میزان استقبال از اهدای خون در ماه مبارک رمضان امسال در میاندوآب نسبت به ماه مبارک رمضان سال گذشته، تقریبا دو برابر بوده است.

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب با دعوت از مردم برای اهدای خون به نیازمندان در روزهای عادی و مناسبت های ویژه اظهار کرد: نیاز به فرآورده های خونی اجتناب ناپذیر است و مردم نوع دوست و خیر میاندوآب برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این پایگاه آماده خون گیری از مردم شهرستان می باشد، افزود: اهداکنندگان خون می توانند در ماه مبارک رمضان همه روزه ازساعت ۹ صبح تا ۱۲ظهر و شب ها  از ساعت ۲۲ شب تا ۲۴ با مراجعه به پایگاه انتقال خون در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

گفتنی است مردان در طول سال چهار مرتبه و زنان سه مرتبه با رعایت فاصله زمانی می توانند خون اهدا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای ۵۲۶ واحد خون در میاندوآب از ابتدای ماه رمضان/میاندوآبی ها در شب های قدر ۲۶۰ واحد خون دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..