تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشودگی 55 میلیارد تومانی بدهی واحدهای تولیدی استان زنجان در سال 95

بخشودگی 55 میلیارد تومانی بدهی واحدهای تولیدی استان زنجان در سال 95

استان‌ها > زنجان - استاندار زنجان به اقدامات حمایتی دولت در استان از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در غالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بدهی 55 میلیارد تومانی واحدهای تولیدی به بیمه تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و بانک ها بخشوده شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در نشست هم اندیشی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با صاحبان صنایع، واحدهای تولیدی و اصناف استان زنجان، با بیان اینکه از مجموع 55 میلیارد تومانی که برای واحدهای تولیدی بخشیده شده 32 میلیارد تومان مربوط به بدهی مالیاتی بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات حمایتی زیادی از واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در استان زنجان از حقوق دولت و مردم توامان دفاع می کنیم، افزود: دولت تلاش می کند شرایط لازم برای توسعه تولید و اشتغال را فراهم کند و سیاست دولت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، دست گیری از مردم و تولیدکنندگان است.
مقام عالی اجرایی استان از تحقق 102 درصدی درآمدهای استانی طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: با همراهی تمامی مودیان مالیاتی، سهم درآمدهای استان بیش از پیش بینی صورت گرفته محقق شد، هر چندکه این اتفاق رقم خورد اما بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه های جاری استان در سال محاسبه شده است.
وی با بیان اینکه بودجه بخش عمرانی استان طی سال گذشته 119 میلیارد تومان بوده است، افزود: 540 میلیارد تومان هزینه یارانه واریزی به عموم مردم استان بوده و دولت مطالبات 300 میلیارد تومانی از بخش های مختلف به ویژه بخش تولید در استان زنجان دارد.
درویش امیری در بخش دیگری از سخنان خود استقبال صاحبان صنایع از این نشست هم اندیشی را مایه خرسندی دانست و تاکید کرد: جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با ابتکار دولت بصورت مستمر در زنجان برگزار می شود و به دبیرخانه آن نیز در خصوص تقویت حضور بخش خصوصی تاکیداتی شده که می توان از این فرصت برای حضور صاحبان و فعالان صنایع و واحدهای تولیدی استان بهره برد.
استاندار زنجان این استان را دارای تاریخ و پیشیه غنی تمدنی توصیف و خاطرنشان کرد: استان زنجان در تاریخ مرجعیت کشور و حوزه و فقه شخصیت های برجسته ای داشته و همواره کانون توجه بوده است.
وی به آثار تاریخی و تمدنی استان اشاره کرد و گفت: آثار فاخری همچون گنبد سلطانیه و بنای رختشویخانه در کنار موزه مردان نمکی با 3 هزار و 88 سال قدمت، نشان از مدنیت و تاریخ غنی زنجانی ها دارد.
درویش امیری شهروندان زنجانی را مردمانی نیکوکار و با روحیه مشارکت پذیری بالا عنوان کرد و یادآور شد: خیر و خیرات در این شهر و استان سربلند بوده و افتخار 40 ساله از خود به جای گذاشته است.

 

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشودگی 55 میلیارد تومانی بدهی واحدهای تولیدی استان زنجان در سال 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..