تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها

کد خبر: ۵۵۵۵۳۷

۲۸۱  بازدید

در حالی که طرح برخی از ظرف های سفالی از آسمان آبی و فضای سرسبز اطراف الهام گرفته شده است برخی دیگر برای الهام بخشی به سراغ زیر دریا و جانوران آن رفته اند.

وبسایت روزیاتو - حسین علی پناهی: در حالی که طرح برخی از ظرف های سفالی از آسمان آبی و فضای سرسبز اطراف الهام گرفته شده است برخی دیگر برای الهام بخشی به سراغ زیر دریا و جانوران آن رفته اند. یک هنرمند ژاپنی به نام کیکو ماسوموتو در مجموعه ی ظرف های سفالی خود به سراغ اختاپوس رفته است.

او با استفاده از طرح بدن اختاپوس قوری هایی ساخته که هم می توان به صورت عملی از آن ها برای چای درست کردن و سرو چای استفاده کرد و هم آن ها را به عنوان یک قطعه ی هنری زیبا و منحصر به فرد در تزیین داخلی خانه ی خود به کار ببرید. وی با استفاده از رنگ های سفید و آبی ظاهر این موجود شگفت انگیز را روی یک قوری سفالی طراحی کرده و به شیوه ی سنتی ژاپنی آن را ساخته است.

ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها  ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ظروف مختلف با الهام از اختاپوس‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..