تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ

عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ 

زنی که ملانیا ترامپ را یک قهرمان و الگوی زندگی خود میداند، قصد دارد تا با انجام عمل جراحی شبیه به ملانیا ترامپ نیز بشود. جراح زیبایی و پلاستیک سرشناس زنی را با چندین جراحی مخصوص شبیه ملانیا ترامپ خواهد کرد ، تصمیم عجیب این زن 42 ساله برای او وقت و هزینه ي بالایی خواهد داشت.
عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ

بعد از دختر و زن جوانی که با انجام چندین جراحی زیبایی سعی داشتند خود را شبیه ایوانکا دختر دونالد ترامپ کنند حالا نوبت زن 42 ساله ایست که تصمیم دارد شبیه بانوی اول ایالات امریکا ملانیا ترامپ شود.ملانیا ترامپ

عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ

عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ

جراحی هاي زیبایی که قرار هست این زن را شبیه ملانیا ترامپ کند

عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ

 به گزارش پارس ناز “کلودیا سیبرا” 42 ساله برای انجام 8 جراحی زیبایی به مدت دو هفته در یکی از کلینیک هاي سرشناس زیبایی تگزاس خواهند ماند تا به چهره دلخواهش برسد.

عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ

مادر دو فرزند با نظر متخصص زیبایی خود که یکی از برترین هاي شهر هست باید جراحی زیبایی بینی ، بالا بردن پلک و تزریق ژل بوتاکس ، لیپوساکشن را در چندین قسمت بدن خود انجام دهد.

دکتر ” فرانکلین رز” یکی از متخصصان جراحی پلاستیک و زیبایی هست که در تغییر چهره افراد به شکل شخصیت مورد علاقه شان شناخته شده هست پیش از این با دریافت 90 هزار دلار دختر جوانی را برای شبیه شدن به ایوانکا جراحی کرده هست و این بار قصد دارند زنی را نمونه ملانیا تغییر شکل دهد.

او میگوید:در سال قبل زنان و دختران بسیاری برای شبیه شدن به ایوانکا به من مراجعه کرده اند و این که خانمی برای شبیه شدن به ملانیا نزد من امده برایم عجیب نبود.دکتر متخصص جراحی زیبایی که این زن را به ملانیا ترامپ شبیه خواهد تولید

“کلودیا سیبرا” قرار هست در 1 روز 6 جراحی زیبایی از 8 جراحی تجویز شده را داشته باشد برای همین در مرحله امادگی قرار داد.”کلودیا” در مورد تصمیم خود میگوید:ملانیا برای من مظهر قدرت هست و دوست دارند زنی مانند رو باشند برای همین تصمیم گرفته اند اضافه بر تغییر درونم شکل ظاهری خود را نیست به میلانیا نزدیک کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل جراحی احمقانه این زن برای شباهت به ملانیا ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..