تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتک کاری زن هندی با همسر و هَووی خود+فیلم

کتک کاری زن هندی با همسر و هَووی خودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن هندی که مدعی است همسرش به او خیانت کرده و وی را فریب داده است، سر بزنگاه به همراه پلیس جلوی درب محضر، هنگامی که همسرش با عروس جدید و میهمانان خود را برای جشن اماده می کردند، مچ آنها را گرفت و وسط خیابان جنجال به پا کرد.


این زن جلوی چشم همه حق همسرش را کف دستش گذاشت، اول با یک چوبدستی به سمت او حمله کرد و بعد تا آنجایی که می توانست شوهرش را کتک زد، پس از آن به سراغ عروس خانم جدید رفت و از خجالت هَووی خود نیز درآمد.


زن هندی در صحبتهایش گفت که ما 14 سال است که ازدواج کرده ایم و یک پسر 13 ساله داریم اما حالا همسرم به من خیانت کرده، او باید من را طلاق بدهد و از هم جدا شویم ، دیگر نمی توانم حتی یک لحظه این وضع را تحمل کنم و این اظهارات در حالی است که داماد مدعی است همسر اول خود را طلاق داده است.


در این میان زن هندی گریزی هم به میان میهمانان زد و دست نوازشی نیز بر صورت آنها کشید ، در صحنه ای از این جنجال می بینیم که موهای یکی از افراد خانواده عروس را در دستانش گرفت و با تمام قدرت کشید، البته این بلا را سر شوهرش هم آورد.


عروس خانم هم  که حسابی از دیدن این صحنه ها شوکه شده بود ناگهان شروع کرد به فریاد کشیدن ، در همین گیر و دار پلیس داماد را به کلانتری انتقال داد تا به پرونده اختلافات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتک کاری زن هندی با همسر و هَووی خود+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..