تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت 5 ميلياردی از شهروندان با دستگاه کارتخوان سیار

سرقت 5 ميلياردي از شهروندان با دستگاه کارتخوان سیاربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از حساب بانكي آنها به صورت اينترنتي بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وی افزود:با انجام تحقيقات گسترده مشخص گرديد همه شاكيان از فردي كه به صورت سيار كالايي را با استفاده از دستگاه کارتخوان (pos) ارائه مي‌نمود‌ خريد انجام داده‌اند.

سرهنگ مرتضوي ادامه داد: نهايتاً پس از تحقيقات تخصصي و انجام اقدامات فني متهم كه به استان ديگري پناه برده بود شناسايي كه با هماهنگي مقام محترم قضايي در مخفيگاه خود دستگير و به پليس فتا استان اصفهان منتقل گرديد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: در بازجويي‌هاي انجام شده متهم پس از اعتراف صريح به بزه انتسابي به سرقت از حساب ده نفر از شهروندان كه در مجموع بيش از 5 ميليارد ريال مي‌شود اقرار نمود.

سرهنگ مرتضوي گفت: با انجام تحقيقات تخصصي بيشتر محرز گرديد متهم با جاساز دستگاه اسكيمر در دستگاه POS پس از خريد مشتري و كشيدن كارت در دستگاه pos و كپي اطلاعات بانكي آنها در دستگاه اسكيمر در فرصتي مناسب اقدام به سرقت از حساب آنها مي‌نمود.

وي افزود: همچنين در تحقيقات بيشتر مشخص گرديد متهم توانسته اطلاعات حساب بانكي بيش از 100 نفر از شهروندان را كپي برداري نمايد كه با اقدام به موقع پليس از سرقت هاي بيشتر جلوگيري به عمل آمد.

رئيس پليس فتای استان اصفهان به همشهريان توصيه نمود: حق مشتري است كه كارت بانكي را خودش در دستگاه pos بكشد و همچنين رمز آن را به دور از چشم فروشنده و يا دوربين هاي مداربسته وارد نمايد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت 5 ميلياردی از شهروندان با دستگاه کارتخوان سیار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..