تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش دما در شمال کشور و افزایش دما در نیمه غربی از دوشنبه

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده جوی نسبتاً آرام و آسمانی آفتابی در اکثر نقاط کشور حکمفرما خواهد بود.

وی به گذر موج بارشی و بارشهای پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط کشور اشاره کرد و افزود: از امروز تا سه روز آینده افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و استانهای ساحلی شمال کشور به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد:‌ در سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، دامنه‌های البرز شرقی طی سه روز آینده با وزش باد نسبتاً شدید مواجه خواهند شد.

وی از نفوذ جریانات خنک شمالی از روز دوشنبه خبر داد و تصریح کرد: استانهای سواحل دریای خزر و نوار شمالی کشور از روز دوشنبه تا اواخر هفته با کاهش نسبی دما مواجه خواهند شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور افزود: در طی همین مدت جنوب غرب، غرب و شمال غرب کشور چهار تا هفت درجه‌ گرم‌تر خواهند شد.

وظیفه تصریح کرد: طی دو روز آینده در بعضی ساعات خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود و مسافران باید به اخطاریه‌های لازم توجه کنند.

وی، اهواز با 43 درجه بالای صفر را گرم‌ترین و شهرکرد با پنج درجه بالای صفر را خنک‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 33 درجه بالای صفر رسید که از روز دوشنبه شاهد افزایش نسبی دما در پایتخت خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش دما در شمال کشور و افزایش دما در نیمه غربی از دوشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..