تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ تاپ جدید ایسوس Vivobook S510 رونمایی شد

لپ تاپ جدید ایسوس Vivobook S510 رونمایی شد

اگر از طرفداران لپ تاپ های ایسوس هستید، به احتمال زیاد مدل جدیدی که این شرکت به تازگی رونمایی کرده را می پسندید. ایسوس از لپ تاپ جدید Vivobook S510 رونمایی کرده است. در این لپ تاپ شاهد اندکی بروزرسانی در طراحی ظاهری هستیم و البته در داخل نیز از سخت افزار قدرتمندتری استفاده شده است. این لپ تاپ عملکرد قابل قبولی را ارائه می کند ظاهر و حس خوبی که به کاربر ارائه می کند، موجب برتری آن در مقابل رقبایش می شود. با تک شات همراه باشید.


ایسوس نخستین بار سری لپ تاپ های Vivobook S خود را در سال جاری معرفی کرد که هرچند فاقد ویژگی هایی است که بتواند در همان ابتدا، رقبایش را کنار بزند، اما روی هم رفته و با قیمتی که ایسوس برای آن در نظر گرفته، محصولی قابل قبول به شمار می رود.


مدل جدید این لپ تاپ که S510 نام دارد دارای نمایشگر فول اچ دی 15.6 اینچی با تراکم پیکسلی 1920 در 1280 است. می توان آن را با پردازنده هفت هسته ای 7500U یا 7200U اینتل همراه با هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی خریداری کرد.


از میان دیگر ویژگی های آن می توان به قابلیت خواندن کارت های حافظه SD، ورودی USB-C، ورودی USB-A ، ورودی USB 2.0 و ورودی های HDMI نام برد. همچنین، ورودی هدفون 3.5 میلی متری در گوشه ای دیگر از آن واقع شده و ویندوز 10 home روی آن به طور پیش فرض نصب شده است.


افرادی که مایل به خرید آن هستند می توانند از همین امروز اقدام کنند. قیمت پایه این لپ تاپ 699 دلار در نظر گرفته شده که با پردازنده 7500U عرضه می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ تاپ جدید ایسوس Vivobook S510 رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..