تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلا در حال آماده سازی یک سرویس پخش موسیقی جدید است

تسلا در حال آماده سازی یک سرویس پخش موسیقی جدید است

تسلا محصولات مختلفی را تولید می کند از خودروهای الکتریکی گرفته تا پنل های خورشیدی و باتری‌های خانگی اما این شرکت تا به امروز در زمینه موسیقی فعالیتی نداشته است. اما به نظر می‌رسد که تسلا به زودی به صنعت موسیقی نیز وارد خواهد شد، زیرا مطابق با یک گزارش جدید این شرکت در حال انجام مذاکرات اولیه با ناشران موسیقی است تا بتواند در آینده نزدیک سرویس اختصاصی پخش موسیقی خود را راه اندازی کند. با تک شات همراه باشید.

سوال اینجاست که هدف تسلا از راه اندازی یک سرویس پخش موسیقی چیست و این شرکت به دنبال دست یابی به چه چیزی است؟ به گفته منابع آگاه در صنعت موسیقی، تسلا با تمامی ناشران برتر موسیقی وارد مذاکره شده است تا بتواند مجوز پخش مجموعه‌ای از آهنگ‌ها را برای سرویس پخش موسیقی اختصاصی خود اخذ کند.

انتظار می‌رود که این سرویس به صورت باندل همراه با خودروهای تولید شده توسط تسلا عرضه شود. خودروهای این شرکت به یک کامپیوتر داخلی مجهز هستند که دارای یک نمایشگر لمسی بزرگ و اتصال به اینترنت است.

این منابع هنوز اطلاعات دقیقی درباره وسعت سرویس پخش موسیقی تسلا ندارند اما احتمالا این شرکت به دنبال فعالیت در زمینه‌های مختلفی است که یکی از آنها یک سرویس رادیوی آنلاین مانند پاندورا خواهد بود. البته ممکن است برخی از کارشناسان بر این باور باشند که بهتر است تسلا به جای راه اندازی یک سرویس پخش موسیقی جدید، یکی از سرویس‌های فعلی برای مثال اسپاتیفای یا اپل موزیک را درون خودروهایش به کار گیرد.

با این حال به گفته سخنگوی تسلا این شرکت در تلاش است تا یک تجربه منحصر به فرد را درون خودروهایش در اختیار مشتریان قرار دهد تا آنها بتوانند به موسیقی مورد علاقه خود از هر منبعی که دوست دارند، گوش دهند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلا در حال آماده سازی یک سرویس پخش موسیقی جدید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..